onsdag 25. mars 2009

Akrobatsex

VG skriver: ÅLESUND (VG) 200 000 personer har sett et ektepar fra Kristiansund ha sex på nettet i en stjålet, privat video.

Jeg ser for meg: en mann og en kvinne ha sex, liggende i et nett. Nettet ligger i en ekstra stor videokassett.

Forøvrig ganske artig å se hvor mange som blogger om akkurat denne saken. Det ser ut til å være enighet om at man har seg selv å takke hvis man filmer sex-akten. Synes vel heller pekefingeren skal rettes mot han (ja, jeg tror det er en mann - 35-40 år gammel, bor alene, går i slitte jeans og flekkete genser) som digitaliserte filmen og la den ut på nettet. Hvorfor?

Og hvorfor får jeg flere treff på dette innlegget enn jeg noensinne har fått før på noe innlegg??? Kan det være fordi folk tror jeg har link til sexvideoen? Fordi jeg har en overskrift som heter akrobatsex? hmmmm ok, her er et hint: prakennat. Det var vel ca like kryptisk som VG. De er flinke til å hinte såpass mye at man finner det man leter etter, uten helt å si alt :)

Også selvfølgelig takk til VG som tipser oss alle om å søke på nettet etter denne videoen. Hvor skal man begynne mon tro?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar